Monday, April 11, 2016

SUPĂ SĂȚIOASĂ DE MAZĂRE
(rețetă de post)

Această rețetă de supă este una delicioasă și numai bună pentru perioada postului când avem mereu pofta de mâncare :) Conține multe legume și cu siguranță poate înlocui un prânz în întregime sau o cină. Pentru cei care țin dietă, pot să o consume fără pâine fără probleme.


Ingrediente:
- 3 cartofi
- 1 morcov
- 2 ardei roșii
- o ceapă
- o lingură de pastă de roșii
- cîteva ciuperci
- păstăi verzi de mazăre (ale mele sunt congelate)
- un cățel de usturoi
- mazăre fiartă
- puțin ulei
- sare, piper boabe, frunze de dafin

Pregătim ingredientele: le spălăm și tocăm după preferințe.






Eu am pregatit supa în Multi-cooker, dar la fel poate fi gătită în cratiță.

Punem ceapa la prăjit cu un cățel de usturoi. Cînd ceapa a devenit aurie, adăugăm o lingură de pastă de roșii, morcovul, ardeiul roșu și lăsăm puțin la prăjit.




Adăugăm ciupercile, păstăile de mazăre verde congelate, cartofii și o parte din mazărea fiartă, fiindcă cealaltă parte va trebui să o pasăm. La fel, adăugăm sarea, frunzele de dafin și piperul. Eu am folosit sare de mare.




Pasăm într-un blender mazărea fiartă cu puțină apă fierbinte în care a fiert.


Adăugăm mazărea la celelalte ingrediente și turnăm apă peste legume, în dependență de cît de consistentă dorim să fie supa. Setăm programul Soup/Supă pentru 40 de minute.

  
Între timp tocăm pătrunjelul proaspăt.

  
Cînd programul este finisat adăugăm pătrunjelul.


Poftă mare! 





No comments:

Post a Comment